EXPEDIČNÍ NÁKLADY

    Je expedice a dodání zdarma.
    V případě odstoupení kupujícího od smlouvy má prodávající právo v souladu s § 1811 odst. 2, písmeno c) zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, účtovat paušální náhradu nákladů (převzetí, vybalení, kontrola, ošetření, opětovné zabalení a naskladnění zboží) ve výši 80,- Kč. O výši této náhrady bude snížena kupní cena, vracená prodávajícímu.
    Uvedené poplatky v sobě zahrnují DPH dle platné legislativy.
    Zásilky, které se vrátí jako nevyzvednuté, budou opakovaně odeslány pouze na vyžádání kupujícího. Při opakovaném zaslání budou znovu účtovány expediční náklady, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jiným způsobem.

DODACÍ PODMÍNKY

    Kupující je informován o termínu dodání zboží do 24 hodin od přijetí objednávky.
    Dodací lhůta pro dodání objednaného zboží počíná běžet dnem uzavření kupní smlouvy (předáním informace kupujícímu o expedici zboží).
    V případě, že zboží má prodávající skladem, je toto odesláno nejdéle do 1 pracovního dne po přijetí objednávky. V případě, že objednané zboží není skladem (viz definice dostupnosti níže), nebo jej nebude možné odeslat do 1 pracovního dne od přijetí objednávky, oznámí toto prodávající kupujícímu a zároveň ho bude informovat o předběžném termínu dodání (dodací lhůtě), nebo nabídne výrobek jiný, srovnatelný s původním, který je schopen dodat ve lhůtě do 5 pracovních dní.
    Dostupnost zboží:
         -    skladem – zboží je dostupné na distribučním skladě;
         -    na objednání – zboží je dostupné pouze na objednávku s předpokládaným dodáním v rozmezí cca 6-8 týdnů.
    V případě platby kupní ceny formou bankovního převodu je zboží expedováno až po připsání celé částky na bankovní účet definovaný prodávajícím.
    Termín dodání
         -    Česká pošta, „Balík do ruky“ – dodání do 24 hodin od předání přepravci;
         -    GLS (kurýrní společnost) – dodání do 24 hodin od předání dopravci;
         -    InTime (kurýrní společnost) – dodání do 24 hodin od předání dopravci.
    Uvedená doba je informativní a vychází z předložených lhůt přepravních firem. Prodávající nenese zodpovědnost za případné zpoždění v doručování zásilky.
    Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka splňovala všechny vyžadované podmínky a výše uvedené náležitosti. K případné pozdější reklamaci o porušenosti obalu zásilky bude prodávající přistupovat na základě podepsaného dodacího listu, ve kterém kupující stvrzuje neporušenost vnějšího obalu zásilky včetně neporušenosti originální pásky a správného počtu balíků (zásilek).